söndag 18 mars 2012

Sälen.

Helgens:

Antal som åkte: tolv göteborgare
Vurpor: Ganska få. Mest jag. Synnerligen vurpig av mig.
Väder: Sol FTW!
Hoppsan jag sprang på: Två kompisar från Karlstad som också var där. Synnerligen festligt.
Anläggning: Lindvallen
Tröttma: Alla hade stor tröttma på kvällen.
Kortspel: Sjuan.
Drama: Den lille pojken som voltade ner för backen och skar upp hela pannan och blödde ymmigt. Aldrig någonsin har undertecknad åkt så snabbt ner för backen för att få tag på sjukvårdare. Mycket snabba på skoter må jag säga de där sjukvårdarna.
Silly walk: Jag och Pojkvän med stor träningsvärk. Numera, mycket medveten om vaderna, knäna och axlarna.
Snabba besök: Hos mamma och pappa (kolloföreståndarna) dit och hem.
Avsked: Kattbos som ska tillbringa lite tid på kattkollo. Kattkollo: mycket lyxigt.
För övrigt: Skidåkning FTW!

5 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Bra där att du skaffade hjälp och bra att du inte trillade på väg dit! Finfint skidväder ;)

Turtlan sa...

Sälens hjältinna!

Tur att benen höll!

mockapocka sa...

Mäh. Låter alldeles alldeles underbart! (lite avundsjuk) Förutom pojken med uppskuren panna (inte så avundsjuk).

Nyfiken Alltid sa...

Vad härligt det låter (utom olyckan då)!

Miss Upsey Daisy sa...

Fröet- Mycket bra. Ramlandet hade förstört.
Turtlan- :)
Mockapocka- Inte så skoj med allt blod men det gick nog bra.
NA- Mycket härligt.