onsdag 28 mars 2012

You Can Run But You Can't Hide.

Min kollega ska sluta. Det är verkligen jättejobbigt. Jag har varit på samma jobb i nio år och på den tiden har tre slutat. Jag har kontakt med två. Vi håller oss liksom kvar. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska straffa honom genom att ge honom Onda Ögat de dagar som är kvar eller om jag ska vara Världens Snällaste Kollega så att han saknar mig massor. Eftersom jag inte riktigt kan bestämma så blandar jag Världens Snällaste Kollega med att också kasta iväg Onda Ögat. Blir varken hackat eller malet av det så att säga.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars kollegan säger jag. Vilken förvirring.

Tess sa...

Lagom är ju bäst, så det är nog bra att blanda lite snällhet med onda ögat...

:)

Nyfiken Alltid sa...

Haha, inte lätt!

Miss Upsey Daisy sa...

FAM- Menar det.
Tess- Exakt så jag tänker.
NA- he he