söndag 8 januari 2012

Shopping Vi Minns.

1. Pojkvän och jag har ledigt och äter lyxlunch i Haga. Spontanshoppar sedan: Ett par skridskor. Senaste gången skridskor köptes var inte på den här sidan tvåtusentalet så att säga. Gissar spontant tidigt nittiotal.
2. Samma Pojkvän som ovan ( har bara en) och jag ( även samma jag) åkte för att göra Bauhaus & IKEA när det mycket snörpligt nog visade sig att de pryttlar vi skulle ha var slut. Två timmars shoppande och flängande resulterade i skruv för EN krona. Mycket sällan jag handlar skruv för EN krona. Ingen förlust.

5 kommentarer:

Katarina sa...

Så detta plötsliga inköp av skridskor fick dig att misstänka att du hade en skruv lös och ni åkte till Bauhaus och IKEA för att hitta precis rätt skruv?

anagoesbananas. sa...

Jag kör på samma fråga som föregående talare, hahahaha! ;D

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina & Anabanana- Nu tyckte ni att ni var bra roliga va? ;-)

(och det tyckte jag med:) )

Mikaela de Ville sa...

Ett par skridskor och en skruv. Inte illa pinkat! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Mikaela- Inte alls illa.