tisdag 10 januari 2012

Säga Vad Man Vill.

Monki- visst blir man en smula sjösjuk därinne?

10 kommentarer:

Lisa sa...

Ja herregud, jag blir sjukt förvirrad av att gå in och prova kläder i deras provhytter.

annika sa...

Ja exakt!

Erika sa...

Ja! Handlar inte längre där pga yrsel. Skickar in lillsyrran istället. Hon är ung och har inga såna där mtv-klipps-trauman med sig i bagaget som jag.

Linda K sa...

jag har aldrig upplevt det. fast, en gång gick jag rakt in i en spegel på monki på götgatan, trodde det var en annan person jag krockade med och bad om ursäkt.

SaraMy sa...

JA, det blir man! Går aldrig in där längre..

Miss Upsey Daisy sa...

Lisa- golvet. de borde göra något åt golvet.
Annika- Word.
Erika- Ber att få låna henne vid tillfälle?
LindaK- Oh, hade velat se det. ;-)
SaraMy- Med risk för livet.

SaraMy sa...

Det är synd för dom har ju fina kläder ibland som man tänker att man kanske skulle vilja prova. Man kanske borde påtala detta för dom?

Ting sa...

Don't like it!

Miss Upsey Daisy sa...

SaraMy- Synd att man fokuserar på att gå ordentligt istället för att kolla kläder.
Ting-Förstår jag.

superSHEro sa...

jaaa! Precis min tanke, gjorde ett besök idag och affären liksom bara fortsatte längre och längre in och till slut så var jag helt vilse.