måndag 2 januari 2012

2011- Första Halvåret.

Januari- Drog till ett mycket kallt Budapest och firade nyår med en kompis. Årets nyårslöfte var att bli bättre på att säga NEJ. Anmäler mig till Midnattsloppet. Träffar ÅN och Fröet för första gången. Går på P3 Guldgalan.
Februari- Åker med Pojkvän till London. Kommer hem med kräksjukan. Kompis får ny bebis. Går på möhippa. Gick endel på bio. Åkte till Stockholm. Och till Jönköping för att planera Indienresan. Gick på barnkalas. Drack vin med vänner.
Mars- Tar med Pojkvän till Dalarna. Gör musiktävling till jobbet. Säger att det är sista gången. Som jag alltid gör. Saga går på pianot på natten. Bloggträff i Stockholm. Försöker lära mig att dricka svart kaffe. De Nya Ingenjörerna börjar på jobbet.
April- Åker till Indien. Blir inte magsjuk alls! Saga smiter samtidigt hemifrån. Bestämmer Köpenhamnresa med sex kompisar. Gör en misslyckad ögonbrynsfärgning. Träffar Erika för första gången.
Maj- Kommer hem från Indien. Går på bal. Åker till Malmö. Äter kött av misstag. Spelar Monopol. Spinger göteborgsvarvet. Klarade endast 35 km av 42 km på Stockholm Marathon. Såg Pernilla Wahlgren. Hon var liten.
Juni- Gick på konsert och såg Petter & September. Och Johnossi. Hängde på landet. Firade nationaldag på Brännö. Åkte till Dalarna. Satte mig på en geting. Firade midsommar på annat land. Bokade flyg till Athen och båtluff.

3 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Kul att läsa!! Du gör så mycket roligt! Funderar på om jag skulle skriva summering... men rv 26 är inte så spännande ;) Kram!

Spader Madame sa...

Du och Ferdinand?

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Gör en vettja :)
Spader- Så sällan..