söndag 29 januari 2012

Det Är Ju Visserligen En Hel Bok Kvar Men.


Pusspolisen såg att jag hade köpt den här och bad att jag skulle läsa den för henne. Det är en sann historia med bilder i och det handlar om en katt. Så lång verkar väl allt bra. Förutom den lilla detaljen att jag redan läst slutet. Bara slutet inget annat. Det verkar vara en pigg idé att läsa slutet och inte fulgråta med rejäla tårar . Något jag försökt att öva på. Det går faktiskt inte alls speciellt bra ifall det är någon som undrar. Inte speciallt bra. Alls

2 kommentarer:

Lycka sa...

Den som klarar att läsa det slutet utan tårar är gjord av sten, det säger jag bara! Själv lyssnade jag på ljudboken och jag kom till slutet på vägen till BB i Falun 2010. Tårarna kommer ju inte mindre lätt som gravid, liksom...

Miss Upsey Daisy sa...

Lycka- Du gör mig mycket nervös..