måndag 5 december 2011

Avlägset Största Peppen Idag.

Pusspolisen och jag är en smula pepp idag. Hon för att vi ska köpa fiskar till hennes akvarium. Mmm hennes egna akvarium. Jag för att målaren som ska måla hallen och tapetsera fondvägg startade idag! Ibland tycker jag mig förstå att hantverkare inte menar samma dag alltid när de säger måndag. Men i detta fallet. Samma lika dag menade vi. Decembers största pepp på det! Inte illa alls med tanke på att både julafton och Yours Truly fyller år samma månad. Saker som slår det. Inte illa. Inte illa alls.

6 kommentarer:

Evalinn sa...

Det är ju helt otroligt! :-D

Katarina sa...

Han kanske inte är en riktig hantverkare? För det är väldigt misstänkt det där med att komma på den dagen man sagt...

Jag känner mig faktiskt lite pepp själv. Jag ser framför mig bilder i din blogg på målad och tapetserad hall och färgkombinerade böcker i långa rader... Gillar speciellt det sista.

(Vänligen observera att jag upptäckt att dina Etiketter är minst lika roliga och informativa som dina inlägg. ;-)

Åsa sa...

Jag vågar inte färgkombinera mina böcker. Jag tror att mamma bibliotekarien skulle få hjärtinfarkt då:)

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- Heja hantverkarna!
Katarina- Glad att jag kan delge peppen och att du kan känna den. Kanske kommer bilder på pimpad hall. Vad det lider.
ÅN- Så himla synd. Så det bästa sättet! ;-)

Spader Madame sa...

Peppen! Congrats. Annars är en målare från Lilla byn min sämsta hantverkare. Ever!

Anonym sa...

Fantastiskt!Peppen på det :)