tisdag 7 juli 2009

Zakopane.


Klart det blir vandring även i sommar.

12 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, jag kommer inte att göra det i sommar. buuuuhuuuu...

Miss Upsey Daisy sa...

Kerstin- Trist. :-(

Turtlan sa...

Spännande!

Låter som en vinter OS stad eller Världscupen i skidor för mig :-))

Host Host säger kartnörden, i vilket land ligger det i....?

Annie - PD sa...

Åh jisses vad vackert! Bilden ser nästan overklig ut... :)

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Rätt otippat men Polen...

Annie PD- Den var fin .. lånad och fin ;-)

Katarina sa...

Ser ut som att du skulle ha Kapten von Trapp och hans sju barn som sällskap - du har väl åtminstone övat in "The Sound of Music" så att du kan brista ut i den och dansa runt som Maria i den vackra miljön?

Laila och Johan sa...

Jag är inte avis. Inte det minsta. Inte alls. *ligger på golvet och vrider mig i svåra plågor* Hoppas det blir helt super!

Katinka sa...

Ljuvligt! Grekiskt låter också ljuvligt. På Knossos får hundar följa med...

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Ska tänka på det. Undrar bara var jag hittar alla atteraljer.. ;-)

Loppis- Det blir super men hade varit kul om du kunde ha hängt på..

Katinka- Tänkte att det var vår plan :)

Katinka sa...

Perfect ju!
Har glömt ladda min mobil. Måste göra det.
I´ll be there.

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Min nya mobil har tappat alla nya nummer.. måste lösa det.

Katinka sa...

Yes! Ska bli underbart!