fredag 31 juli 2009

Klokare.

Men jag har också hunnit med att tänka mycket. Det passar bra när man åker tåg.

På saker.

För att lista ut vad som gör mig glad. Men inte bara det. Varför. Varför blir jag glad. Vilka människor som gör mig glada. Varför. Så tänker jag att jag ska bli bättre att berätta för dem att så är fallet.Man ska göra det. Man kan aldrig göra det för ofta.

(Jag har också tänkt på människor som gör mig ledsen. Men det är en annan historia som inte passar sig på en blogg. Så vi lämnar det här.)

7 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, jag tyckte det var så fantastiskt trevligt att åka massa tåg på semestern! Håller du med?

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Ibland är det skönt att få tid att tänka :-) Välkommmen hem!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Oh ja! Håller med. Tåg är avkoppling.

Miss E- Tack.:)

Annie - PD sa...

Bra tankar, in med allt gott och ut med allt som inte är bra :)

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Lite så. Eller mycket så. kram fina du!

C. Meow sa...

Och visa att de som gör en glad att de gör just det! Vilken bra resa :D Välkommen hem

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Exakt. Precis.