fredag 17 juli 2009

Nostalgi.

Det luktar mer sommar här än i Göteborg.

8 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Dalarna är fint. Tror att jag skulle kunna köpa typ nästan varje hus! Dalagull är min stil så det stänker :)

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Dalarna är fint. Hemma .. fast annorlunda men hemma.

Fröken Svensson sa...

Njuuut. Kram kram

Den tjocke konsulten sa...

Här luktar det ruttna bladlöss så det hoppas jag! :)

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=857&a=506587

Katinka sa...

Kan verkligen tänka mig det. Avis är vad jag är!

Miss Upsey Daisy sa...

Frk S- Jag gör det!

DTK- Fy då. Men jag är tillbaka imorgon igen..

Katinka- Då dricker vi tröste-vin i aug istället :)

Jo sa...

Visst är det så att man nästan behöver komma hemåt för att det ska lukta "rätt" och därmed BLI sommar??
För min egen del blir det ju nästan hemmalukt eftersom jag är i skärgården, men riktigt samma blir det ju inte som i Npg..

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Det stämmer nog. Har inte tänkt så innan..