torsdag 2 juli 2009

Ombytta roller.

Här händer inte så mycket alls.

Vad händer hos er?

27 kommentarer:

Miss Sunshine sa...

Laddar inför beachen genom att äta rostmacka och dricka kaffe =)

Miss Upsey Daisy sa...

Miss S- Låter som en laddning det! Rostmacka är gudagott :-)

Jo sa...

De borrar. Överallt. Och det är varmt inne, för de har stängt av ventilationen pga ombyggnationen i huset. *flämt*
Mao händer det inte mycket i arbetsväg....

Lena S sa...

haha, jobbar jag och Jo på samma ställe eller?:-) Har precis samma situation på mitt jobb.

karro sa...

Jobbet - problemlösning samt fotouppdrag!

SaraMy sa...

i n g e n t i n g..

yllet sa...

jobbar. som synes..
snart lunch iaf. en toppfem av dagens happenings skulle jag tro.

Tankevågor sa...

Inte mycket alls....det är för varmt mitt på dagen för att anstränga sig. Det blir till att hålla sig i skuggan eller i vattnet. Sen ikväll får jag fart. ;-)

Katinka sa...

Nada. På jobbet. Sitter mest och sunkar ju... Mejlar dig lite senare... Artister är ju populära i min bok...

LabHäxan sa...

Lugnt på jobbet.. googlar lite. Väntar på kvällens aktivitet, Irish coffeekväll på min balkong. =)

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Borrar & utan ventilation. Komma hit och sitta i ett tomt rum?

Lena S- Kom hit! Vi har det svalt :D

Karro- Fotouppdrag låter trevligt!

SaraMy- Är det bra eller dåligt?

Yllet- Lunch är alltid en högtid

Londongirl- Jag med! Ikväll smäller det :)

Katinka- Artister gillar vin..

Labhäxan- Synd att man inte kan hänga på :D

Helena sa...

Varit ute i några timmar, men det är ju för f-n 32 grader i skuggan! Värmen tar ju nästan knäcken på en.... Lite vila inomhus nu, because I´m worth it.

Laila och Johan sa...

..klappar hunden...

yllet sa...

Har varit på "Bosses" och köpt en glass med 2 kulor - blodaplsinsorbet och lakrits. I våffla. Gott. Synd att jag var tvungen att svälja den hel eftersom den smalt i värmen..

Den tjocke konsulten sa...

Har köpt kvartstav att montera runt garderoberna men det är så j-a varmt att jag inte kommer loss.

Spader Madame sa...

Alltså, har kommit hem från huvudstaden och packar grejer, igen, det är förbaskat varmt och det ska springas ikväll, får bli efter maten så sent som möjligt, för det är som sagt förbaskat varmt... Den bästa sommaren ever, har lagt champagnen på kylning också!

Annie - PD sa...

Har precis sanerat badrummet och dammsugit hela planet där uppe, skönt skönt :) Nu blir det softartid!

Miss Upsey Daisy sa...

Helana- Om du är! Ingen kan vara mer värd än du.

Loppis- Fina stora hunden!

Yllet- Sorbet är grejen med allt. Laktrits säger du...*hm*

DTK- Låt den mogna till sig och ta det när det blir regn..

Spader- Bubbel är grejen. Möjligt att det blir lite sådant imorgon.. kanske..

Annie- Klart det blir! Kanske en glassbåt på det :)

Anonym sa...

Ligger och sväller i soffan efter en MC Doo middag.

Ps. Medlemjuk säng

Susanne och Pebbels sa...

Oups...det var jag som var anonym, var inte inloggad.

Miss Upsey Daisy sa...

DaT- Förstod det.. annars hade inlägget varit lite konstigt ;-)

Blue sa...

Sitter med en ToDo-lista lång som en tapetvåd och skall vara avklarad tills imorgon kväll.

Och en av sakerna på listan är att välja just tapetvåder inför semesterrenoveringen.

Du har ingen lust att komma hit imorgon och bocka av lite saker för mig? Risken finns att jag hänger mig i persiennsnöret pga stress före semestern, och då faller ju liksom hela idén med just...semester?

Miss Upsey Daisy sa...

Blue- Om det inte vore för at jag har en tapetvåd själv så ;-)

Anonym sa...

Träningsläger och snart sova. Min kropp är sönderslagen men humöret gott :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Vad bra!

Turtlan sa...

Liet på efterkälken: -Jobbat natt, sovit, jobbar natt , ska sova... snart SEMESTER!

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Semester! Som man längtar :D