söndag 20 mars 2011

Och Nu Ska Jag Sitta I Soffan.

Efter bloggträffen i fredags tog jag tåget hem på lördagen. Hängde med Pusspolisen & Brorsan då Pojkvän var Annorstädes. Bjöd hem min kompis så kollade vi Magdagaskar II och åt godis. Rätt lagom aktivitet. På söndagen dök både Pojkvän upp ungefär samtidigt som min Stockholmskompis ( som jag missade när jag var där). Stockholmskompis hade med sig ett stycke ny bebis. Den tittade jag på och drack lite kaffe samtidigt. Det var en Olle.

Men iallafall. Jag tänker att det varit intensivt det senaste och att jag är trött inte är så konstigt. Det är typ mer än full fart.

Sedan inser jag att nästa vecka är bokad varje kväll utom söndag.
Lägg till att jag har EN obokad helg fram till juni.

Hur tänkte jag då tror ni?

5 kommentarer:

Jerk sa...

Lite optimistiskt?
Jag tror jag har en helg bokad fram till juni..
Nej, vänta två helger bokade..det känns nästan för mycket ;)

anagoesbananas. sa...

Hinner du andas undrar jag? ;)

LabHäxan sa...

ojojojojoj jag hade fått panik samtidigt som det är roligt. Hoppas du har bokat en och annan helg med dig själv. :)

Anonym sa...

Det låter jobbigt att inte ha någon bara vara tid.

Miss Upsey Daisy sa...

Jerk- Det bara blir..
Anabanana- Mmm. Undra kan man ju.
LH- Jo och det händer roliga saker så.
Frunatmaken-Aldrig haft.