tisdag 29 mars 2011

Gud Förbjude.

Man vill varken ha torra läppar eller händer när man jobbar.

6 kommentarer:

anagoesbananas. sa...

Var hittar jag bästa hudkrämen? Jag är på jakt och nu har jag testat massor och dessa håller inte måttet!

Sara sa...

Den där handkrämen är verkligen en av de bästa :)

Åsa sa...

Vi kan knarka ihop!

Miss Upsey Daisy sa...

Ananbanan- För vilken del av kroppen?
Hedgehog- Jaa!
Flicka- Absolut!

anagoesbananas. sa...

En bra kräm för händer, en för resten av kroppen och en vidunderlig kur till fötterna? :)

Miss Upsey Daisy sa...

Anabanan- Jag gillar Kings & Queens för kroppen. Finns på Åhlens och kostar ca 100 kr. För händerna är det många som är nöjda med den jag har på bilden. Fötterna... vet inte riktigt. Men smörj in på kvällen och sov med sockor på. Ska vara bra.