tisdag 15 mars 2011

Drar igen

Till Stockholm. Åter lördag. Kanske vi ses?

10 kommentarer:

anna sa...

ja det gör vi ju!!! :)

Tess sa...

Om vi ses? Bajsar björnen i skogen? (Och nu utmanade jag ödet = SJ)

Åsa sa...

Klart vi gör!

Jerk sa...

Det är väl ganska tveksamt att vi gör..

sarapirat sa...

hälsa hufudstaden och glada bloggare!

Anki sa...

Var? Var? :-D

J sa...

Wiiiiii, det gör vi!

Speja sa...

Ah, när jag äntligen tittar in här igen så är du borta. Fast jag kommer ju tillbaka, är lite på g igen.

Ha det fint!
Kram
Speja

Katarina sa...

Du kom, du såg, du segrade.

Och igen tycker jag att jag hann prata för lite med dig.

Hoppas du hade lika trevligt som jag hade och tack igen för att du ordnar så bra bloggträffar.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Det gjorde vi minsan.
Tess- Moahaha
Flicka- Absolut vi gjorde.
Jerk- Förvisso.
SaraP- Absolut. Synd att du bor en bit bort..
Alexia- och snart ses vi i malmö.
Anki- vi var på söder.
Hanton- stort stort hurra!
Speja- Du är tillbaka! :D
Katarina- Nästa gång ska jag se till att vi hamnar brevid varandra. :)