onsdag 23 april 2014

Pustar Ut.

Två halvkinkiga bebisar där den ena envisas med att trycka upp diverse plastleksaker i den andras ansikte ( öga/öra/näsa/mun) för att Lilla G vill att andra Lille G ska få smaka. Mina nerver alltså. Numera blinkar jag inte med båda ögonen samtidigt för att jag inte vet vad som skulle hända ifall jag lät Lilla G göra något fritt i en halv sekund.

Var det skönt att sätta sig i soffan ta en pralin & ett glas vin och prata med Karro (utan att ha den där flackande blicken när man undrar vad ens avkomma tänker hitta på härnäst? ).  Fifan vad jag gillar't.

4 kommentarer:

Jo sa...

Anar att det var skönt att pusta ut, ja. Undrar, sa flundran, när man kan låta de små interagera med andra små utan att man är på helspänn. Pratar vi två, tio eller 18 år?

Peace in mind sa...

Lilla G har go. Bra grej att ha (lite senare i livet).

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Det var skönt att pusta ut och prata i hela meningar. Lilla G har tre tänder på väg ut samtidigt... och rätt aktiv.

Hoppas det inte blir 18 år ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

PIM- Eller hur. Tack. <3