måndag 28 april 2014

Andra Spännande Saker Som Kommer Hända Till Helgen?

Sju shoppinggalna sköna ( och där hittade jag inga S mer) kvinnor ska dela på två stora väskor på weekendresan.  Ryan Air är lite småsnåla med att ta med sig bagage.  Nåväl, inte för att jag direkt tror att Kroatien är shoppings Mecka direkt. Tänker mer fult målade krukor och kulörta handdukar med diverse FULA motiv. Med andra ord. Shoppingen står jag över men det blir fortfarande intressant att packa på ett smart sätt. Smart och lätt sätt. Får ta en funderare känner jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Läge för avsågade tandborstar och bortklippta märkesflirpar i kläderna. De mest utflippade tipsen på lätt-packning jag stött på. Det gäller att spara på gram ;-) /L

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Kroatien - lovely!

Miss Upsey Daisy sa...

L- och kanske klä på sig flera lager med ? ;-)
IWNK- Jag tror på Kroatien :D