söndag 12 maj 2013

Nästa Veckas Pimp Av Mig.

Håret, klippningen och luggen. Denna lugg som jag upplever växer faster than the speed of light och skymmer för utsyn och även insyn.  Ett annat projekt som jag tänker mig är färga ögonfransar samt bryn men vi får se där. Skulle även där vilja få en proffsplockning av brynen då de gärna gaddar ihop sig och försöker skapa ett långt gemensamt bryn. Det är ju egentligen inget direkt fel på att bara ha ett bryn men det känns ändå inte som min grej. Så det får vara värt att gå till salong för rätt böj på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja man undrar varför luggar växer så fort? Jag har klippt min buskort, ser barnsligt ut men känns inte - skönt! Kram L

Miss Upsey Daisy sa...

L- Du är fin i håret du. Har du fått lägenheten såld? Hoppas vi kan ses i sommar. kram-