tisdag 28 maj 2013

Blocket.

Mycket ambivalent vad jag tycker om denna sajt.  Ena dagen mkt förtjust och tycket Blocket är det bästa som hänt sedan skivat bröd. Andra dagar är förtjust inte alls rätt ord för mitt tyckande. Dagens tillstånd är iallafall mkt förtjust i Blocket, blir gärna mycket förtjust i Blocket såfort jag säljer något och att personen som köper är trevlig. Eller köper något och säljaren är trevlig.

Sålde en pryl igår kväll på en halvtimme. Det förtjusta håller i sig. En lampa och en matta står på tur. Håll en tumme eller två.

2 kommentarer:

Erika sa...

Är helt enig med dig i ambivalensen till denna sida och att hatet/kärleken jag känner har till hundra procent med köparen att göra. För jag köper sällan saker på Blocki, säljer mer och i det senaste har det varit lite FÖR många morons i farten. Så just nu är mitt glas halvtomt när det kommer till känsloläget.


Förstår att detta är oerhört intressant för dig att veta. Men du kanske kan se det som tidsfördriv? Kram!

Akan-Kakan sa...

Blocket är bra. Folket som hänger där varierar. Varierar rätt rejält, om man säger.