torsdag 28 juli 2011

Känslan Av Utanförskap.

Igår när vi hade middag rökte alla cigarr efter maten utom jag! Jag tror inte ni kan förstå känslan av utanförskap som bara väller över en. Det är mer eller mindre en slags livskris. Man bara. Världen, varför gör du så här mot mig? Varför kan inte jag vara som alla andra? Vad vill du säga? Vad har jag gjort för ont?

Så jag åt upp en halv M&M påse istället. Kändes precis som samma lika. Ingen Marc Jacobs har de heller tänkte jag glatt med munnen full av choklad och zippade nöjd på mitt glas med rödvin.

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Cigarr, liksom? När det finns godis?!
Världen är obegriplig ibland...

Åsa sa...

Äh cigarr är klart överskattat! Saker på M däremot...

LabHäxan sa...

Jag hade lätt valt choklad och utanförskap..

Miss Upsey Daisy sa...

Nilla- Godis är ju grejen.
ÅN- Mmmm för M.
LH- :)