tisdag 26 juli 2011

Från Mig Till Mig.

Piggar upp en sketen tisdag. Helt klart.

13 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Schnögg!

Laila och Johan sa...

Mycket fin. Mycket trivsamt med fina presenter till sig själv. Vill se den på!! Kram fina du!

Miss Upsey Daisy sa...

Miss E- Görschnögg.
Loppis- kramar du med.

Erika sa...

Du är härmed dubbad till geni av presenter och officiellt ett PRESENTGENI!

Linda K sa...

alla borde ha en marc! jag också!

Jo sa...

Mycket tjusig! Om man har handskar på sig, får man klämma på den lite live sen? :)

Spader Madame sa...

Öh... Grattis!

Miss Upsey Daisy sa...

Erika- Finaste utmärkelsen ever!
LindaK- Alla. Å du med!
Jo- Man får hålla det får man.
Spader- ha det äran?

Sara sa...

Den är fantastiskt snygg alltså :)

Miss Upsey Daisy sa...

Hedghog- Gillar den. Får den hälsa på din Marc på bloggträffen?

LabHäxan sa...

Ohhh I love handväskor.. jättefin

Sara sa...

oh - det hoppas jag - har inte kollat datumet än :)

Miss Upsey Daisy sa...

LH- Min bebis!
Hedgehog- Hoppas!