fredag 1 juli 2011

En Hygglig Sammanfattning.

Igår på jobbet kom det jättemycket vatten i vår elcentral. Så efter lunch var det noll el och med noll el kan man varken jobba eller koka kaffe. Man kan inte heller tända lampor på toaletten så då får man ha pannlampa.Lite som att campa. Det enda man egentligen kan är att städa sitt rum och vänta på närmare besked om läget.



Idag på jobbet hade de filminspelning utanför fönstret. Det var därför som jag, Småbarnspappan och G:a Chefen stod bakom en gardin och smygspionerade. Det var rätt spännande och verkligen inte som en vanlig fredag. Och bättre än fredagsfika alla gånger.






Man undrar lite vad som händer imorgon. Är det månne ett flow?

6 kommentarer:

Akan-Kakan sa...

Tänk att el och vatten som är så himla bra var för sig kunde vara så himla dåligt i kombination. Vem hade anat?

Katarina sa...

Eh... I morgon är det lördag. Jag hoppas att du inte är på jobbet alls då.

Men det klart. Det kan ju hända något spännande ändå. Fast inget för spännade. Inga blixtnedslag alldeles för nära eller något sånt dum.

Jo sa...

Säger som Katinka: Imorgon jobbar du ju inte, så vi får hoppas att de sparar godbitarna till efter din semester. Så du har nåt skoj att komma tillbaka till menar jag. :)

Jo sa...

Katarina menar jag ju, inte Katinka. :)

LabHäxan sa...

Spännande!! Vad var det för film?

Anki sa...

Ja men du - jag bara ÄLSKAR dina sista-meningar som liksom bara SITTER! Du är och förblir min absoluta bloggfavorit Miss UD!! :-D

Respekt! :-)