fredag 29 juli 2011

Aldrig På Morgonen.

Man packar aldrig träningsväskan på morgonen. Man kan glömma både trosor, bh, träningsbh, vattenflaska och handduk. Check på alla där. Men när man glömmer ta med sig kjol blir det med ens synnerligen märkbart för alla i ens omgivning. Man ringer då i panik till Pojkvän som fortfarande har semester och säger prettyplease men din flickvän är en Högst Korkad Person och den beiga kjolen som hänger på en galge utanför garderben. Just den?

Från och med nu. Jättealdrig packa träningsväskan på morgonen.

3 kommentarer:

SaraMy sa...

Haha! Jag känner igen det där. Även om det var väldigtväldigtVäldigt längesen jag packade en träningsväska. Du är så sabla duktig, hur fixar du det? (genuint nyfiken)
Och träna på morgonen, då måste man ju tvätta håret och torka håret och styla och fixa. Eller i alla fall jag. Och träna så ofta, nästan varje dag (antar jag?) då måste man ju tvätta håret varje dag, och det sliter ju så mycket.
Kalla mig fåfäng och dum, men det är verkligen en nöt jag inte lyckats knäcka, eller klarat av att kring-gå.
Man skulle kunna säga att det är ett av mina stora problem för tillfället.

Miss Upsey Daisy sa...

SaraMy- Jag är inte så jätteakiv ändå men jag tänker. Minsta möjliga motstånd och gör allt kvällen innan. För det mesta då ;-)

SaraMy sa...

Minsta möjliga motstånd? =)
Jag brukar iofs längta efter att springa (har blivit lite som en drog - är jag stressad: springa, är jag arg: springa, är jag ledsen: ligga i sängen.
Nu senast hjälpte det dock inte, jag var lika frustrerad dagen efter!
Sen är det väl olika vad man tycker om, jag tycker att det är mycket jobbigare att springa på morgonen, hur gör du med frukost?