söndag 10 april 2011

Till Indien.

Bär det av med Karro förresten.

10 kommentarer:

sarapirat sa...

åh! jag drömmer om att åka till indien sen jag var jätteliten.
har du varit där redan? hur länge blir du kvar? ser fram emot dina indien rapporter. wow!

Evalinn sa...

Vaddå, hurdå, närdå...typ nu eller?

Miss Upsey Daisy sa...

SaraP- För två år sedan.. men inte i Goa/Kerala.¨
Evalinn- Fem dagar.

Evalinn sa...

Inte många dagar kvar alltså, kul! :-)

Turtlan sa...

Kommer ihåg ett resereportage i en resetidning om just Kerala. Kommer ihåg att när jag läste det så tänkte jag att dit vill jag åka!!!

Hoppas Du får en njutningsfull resa på alla sätt.

Go tur i massor från mig lite i förväg.

Unknown sa...

Oh my god...jag blir så avis så jag trillar av stolen. jag vill också till Indien NU!!! Låt oss höra mer!!

emster sa...

omg vad kul!

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- Mycket nära nu..
Turtlan-Tack. Blir säkert en go tur :D
Helena H- Kommer blogga. Du är väl Indienexpert visst :)
Nilla- Jag med. Lite iallafall.
Emster- majgåd-

Unknown sa...

Ja indien expert och expert....men var jag tvungen att bo i ett annat land så hade det blivit Indien utan tvekan. Jag längtar dit!!!

Miss Upsey Daisy sa...

HelenaH- Jag anser att du är expert .. du gav svar om visum förra gångeN :)