torsdag 28 april 2011

Hon Ar Borta.

Det som hander.

Saga smet fran Berget i mandags och ar totalt uppslukad. Utekatter kan vara borta lange jag vet men Saga ar ingen utekatt just for att jag lovade mig sjalv att aldrig ha utekatter mer efter olyckorna med Vilda och PimPim. Pojkvan och flera andra ar ute och letar efter henne och det finns aven lappar uppsatta runt omkring omradet. Men jag tvivlar pa att hon kan fangas aven om man ser henne. Jag hoppas att hon klarar sig tills jag kommer hem pa mandag och varje gang det kommer sms ar jag livradd att lasa det samtidigt som jag hoppas att det ar goda nyheter.

/ Anna


13 kommentarer:

yllet sa...

åh nej. Kram

emve sa...

Men nej! Hoppas hoppas hoppas att hon kommer till rätta. Kram!

Laila och Johan sa...

Jag håller tummarna allt jag kan. Kram!

Hon som gick sa...

Åh nej!! Fast min systers innekatt var borta två veckor mitt i vintern. Vi hade helt räknat med att den var död, men den dök upp. Smal som en pinne men annars helt ok.

Jag tror Saga också gör det!!

Tess sa...

Saga kommer tillbaka. För det har jag bestämt.

Kram!

nillas liv på pinnen sa...

Åh, vad jobbigt! =(
Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka.

anagoesbananas. sa...

Åååneeej! åååh! *ont i magen* Usch vad hemskt. Håll ut! *kramar i massor*

emster sa...

kram! hoppas det går bra!

LabHäxan sa...

Jättejobbigt värsta mardrömmen, och så kan du inte göra något.. bara vänta!!

minahistorier sa...

hoppas att fina fina katten kommer tillbaka. man vet aldrig. själv tog jag hand om en katt i en månad innan vi hittade ägaren, den katten hade varit borta i ett och ett halvt år! snacka om att ägaren blev glad.

No-one sa...

ÅNEEEEEJ! Jag håller verkligen alla tummar för att hon kommer tillbaka snart! Stor kram!!!!

Anonym sa...

...är återfunnen.

Miss Upsey Daisy sa...

Alla- Men hon är tillbaka igen. Mycket Mycket nöjd.