söndag 24 april 2011

Om Att Vara Livradd.

Igar akte vi buss upp till bergen. Ni som har varit i Indien vet hur de indiska bussarna ser ut. Ni som inte har varit i Indien kanske kan tanka er hur de indiska bussarna ser ut? Det ar inte sa svart. Lagg till daliga indiska vagar. Lagg till stup pa flera hundra meter rakt ner. En indisk busschauffor(till en indisk buss passar det bra). Adda sedan ett skyfall med vattenfyllda vagar.


Det later inte sa bra va? Aven om man bara laser om det.

Det tyckte inte jag heller. Jag tankte nu dor vi. Pa riktigt.

6 kommentarer:

Katarina sa...

Usch.

Jag är så glad att du tänkte fel.

För en gångs skull.

Och hoppas att du kommer ner från bergen igen helskinnad.

Erika sa...

Fifan! Mitt värsta = stup. Du är modig du.

Frida sa...

Hu, been there done that. Är ni månne i Munnar?

Laila och Johan sa...

Spännande på riktigt.hoppas ni har det riktigt bra. Jag tänker på er. Påskkram!

No-one sa...

Glad att du överlevde - lät ju riktigt vidrigt.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- jodå med hjärtat i halsgropen..
Erika- dum är jag ..
Frida- nära munnar
Loppis- påskkram tillbaka
Alexia- det var det.