onsdag 26 december 2007

Nu måste jag härifrån.

Nu har jag umgåtts med mig själv i två dagar. En liten dos föräldrar. Ett stycke sovande katt. Men mest mig själv. Trött på mig är jag nu. Ont i rumpen har jag efter att ha suttit framför datorn HELA dagen. Idag har jag varit i tvättstugan och den ligger längst bort från mitt rum men inte utomhus. Jag vaknar någolunda tidigt..tänder lampan och greppar laptoppen. Hasar runt i pyjamas på tok för sent på dagen. Har jag förvandlats till världens äldsta tonåring?!

3 kommentarer:

Turtlan sa...

Du kan ju kolla på SATC just nu? Njuta vidare i pyjamaslivet. Jag gör så hä i soffläget.

Tjingeling!

Miss Upsey Daisy sa...

är det repriser varje kväll? måste kolla upp..

Peter Madison sa...

ibland önskar jag att jag vore tjej så jag också kunde hasa omkring i pyjamas...verkar mysigt å skönt.

Ser dock lustigt ut på killar...orättvist...:)