måndag 21 juli 2014

Edgde Of Tomorrow.

 
När man går på bio med trettonåringen för att se en film som han gillar och han STORtrivs medans man själv tycker filmen är SKITläskig med alla aliens som tagit över jorden.Tänker spontant nog inte min typ av film på grund av läskig men ändå bra på grund av tvist. Mvh Mesig Kvinna i Gbg.
 
Nästa vecka går jag och elvaåringen och ser kärleksfilm ( Förr eller senare exploderar jag). Där har vi pratat mycket om hur många paker näsdukar vi ska ha med oss " för du gråter ju alltid i slutet Anna". Hon tittar till och med alltid på mig vid sorgliga delar i filmer och så gråter vi lite stillsamt ihop. Det är lite av vår deal vid filmer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Ser fram emot när mina barnbarn blir lite större och man kan gå på andra filmer än barnfilm med dom! /L

Miss Upsey Daisy sa...

L- Nu ser vi i princip samma filmer.... Mkt roligare.