tisdag 30 april 2013

So Far.

Först åt jag lunch med en kompis i några timmar. Sedan åkte jag hem och bussarna var lite knas ( läs de var supersena ) varvid min fikakompis redan var på plats härhemma. Härhemma var också typ tusen barn som turades om att gå in och ut och in och ut och vid varje in ringer de på dörren. Nu har alla barn och fikakompisen och även Pojkvän försvunnit så jag tänker måla naglarna innan vi går över till grannarna och grillar. Ha en fin Valborg!


Min katt har en jättetass och sover på en bok.

4 kommentarer:

sarapirat sa...

glad vår!
kramar

Anonym sa...

Fin valborg på dej också! Kram L

Jojjo sa...

Vilken härlig bild på katten! Min är också expert på att sova på böcker, undrar just vad som är så skönt med det, egentligen?!

Miss Upsey Daisy sa...

SaraP- Du med! :)
L- Håller en tumme för lägenheteten.
Jojjo- Sova på saker? Vet inte varför.. Men typiskt katter :)