måndag 29 april 2013

Längre Paus Än Tänkt.

En sådan här lång paus var liksom inte meningen. Anledningen är att livet rusat fram i hundratjugo med övertid på jobbet och renovering.Men nu har jobbet lugnat ner sig (här kan man gärna hålla en tumme eller två) samt att renoveringen är *hosthost* nästan klar. Lite småfix bara, mest en rundflytt av prylar.

Några barn har jag inte fött än.. Eller barnet för det är singularis. Barnet i singularis mår för övrigt bra. Blivande morsan med.

Är det någon kvar här i krokarna förresten?

14 kommentarer:

Turtlan sa...

Jo då, en gammal vanlig är kvar.

Skönt, puh heter det också höra några rader. Börjar ju bli gammal och orolig av mig ;-))

Men nu glömmer vi det och säger kul att höra att allt är bra.



Tess sa...

Jag har saknat dig!

Unknown sa...

...heja heja linda är här.

ja, en hurtig barnvisa du kommer att sjunga till leda när bebben vuxit till sig ytterligare.

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Det var lite mycket under en månad bara. :)
Tess- Oh tack! Skönt att vara tillbaka igen.

Miss Upsey Daisy sa...

LindaK- Jag kommer berätta allt om dig och Nesser såfort jag bar kan.

pralinen sa...

jag passerar här jag med... fint att höra från diig :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Pralinen- Tack!

Katarina sa...

Självklart. Den del av oss ger inte upp hoppet. :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Ge inte upp hoppet.. Är ju tillbaka igen.

Jenny sa...

Jag är kvar!

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Jag är kvar, insåg häromdagen att det varit tyst här ett tag och tänkte att du kanske hade fött, sedan insåg jag att du nog hade hört av dig isf. Skönt att allt är bra med dig och bebis. Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny-Fint!
Mrs E- Näe då ingen unge än.

Spader Madame sa...

Är så klart här! Har också mycket och har heller inte fått någon bebis. Ska iofs inte ha någon mer!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader-. he he det ante mig.