söndag 30 december 2012

But Why.

Igår när vi traskade hem från en middag med några kompisar gick vid förbi ett inbrott i ett solarium. ( här kan man ställa sig frågan om vem som fortfarande solar solarium 2012). Man kan också fråga sig frågan vad de hade tänkt att hitta? ( sjukt mycket växel?) och varför man hade slängt ut något stort genom skyltfönstret efter man hade gått in via dörren på grund av glassplitter. Borde de inte ha brutit sig in på åttiotalet?

Det stod fyra poliser och klurade på detta.

Och jag. Jag gick vidare hemåt.

3 kommentarer:

Turtlan sa...

Det kanske var frusna och soltörstande nordbor som ville tina upp sig och få lite färg till nyår?

Jag har också funderat på hur solarier kan bära sig numera...?



I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag vet att min dampande tonårsson har sovit i solarium några gånger när han inte har behagat komma hem. Men om det är det som de har gjort, behöver de ju inte förstöra samtidigt. Det vimlar av solarier där jag bor - jag har också funderat massor på vilka som går dit. Idag? 2012?
Weird.

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Jag veeet. Märkligt.
I wil not- Hoppsan. Ja här hade de förstört massa glas..