måndag 23 april 2012

Road Trip.

Om några veckor tar jag bilen och drar till Dalarna. Det ska hämtas. Två katter ska hem från Kollo. Alltid en smula nervös att hämta hem Kattbos för på Kollo är reglerna ganska ... flytande. Man kan till exempel få frukost klockan fem på morgonen om man är hungrig då. Sådana saker gör man inte i stan. Ofta kan Kattbos skillnaden mellan Stan och Kollo. Men man vet inte så noga. En annan sak som ska hämtas är ett skrivbord köpt på Blocket. Skrivbordet har aldrig varit i stan förut och vet inte reglerna så noga men jag tror inte att det är något man behöver oroa sig för.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Frågan är om bilen är van vid att transportera skrivbord? Det skulle oroa mig.

Och det som kan oroa dig är att du fått en utmaning i min blogg. Fast det händer förstås ingenting om du struntar i det.

Jag tror iallafall att reglerna är såna.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- får kika :)