söndag 5 februari 2012

Ett Rätt Bra Sätt.

Ett gång när jag var lite onykter lovade jag min frisör att jag inte skulle klippa luggen själv med kontorssaxen. Jag kan tänka mig att det var på nyårsafton eftersom det enda som intas under den tiden jag tillbringar på frisörsalongen brukar vara kaffe. Ett löfte är ett löft som man säger och har man lovat har man lovat.

Fast.

Jag har ju inte lovat att någonannan inte får klippa min lugg med kontorssaxen varvid jag försökte få en av ingenjörerna att klippa min lugg med kontorssaxen mot att jag skulle få klippa lite i hans ostyriga lockar. Tyckte även att vi kunde göra själva klippandet samtidigt på varandra samtidigt för att spara lite tid. Så gick den fegisen och bokade tid hos en Dyr-Frisör. Fick inte ens prova.

3 kommentarer:

Suzan sa...

Hahaha...

annika sa...

Vicken fegis han var!

Miss Upsey Daisy sa...

Suzan- Moahahah
Annika- Ja. Jättefegt ;-)