fredag 16 september 2011

Snälla Säg Något Annat.

Sett dessa fina saker på Åhlens och tänkt "hm, kanske prova". Nu visade sig att Åhlens hade köp tre betala för två och jag tänkte "kör i vind" och köpte tre. Sedan googlade jag märket och det visar sig att typ två av tio har varit nöjda med produkten. Himla festligt då att jag redan öppnat och luktat så att lämna tillbaka inte finns på tapeten. Har någon provat några av de här produkterna och tillhöra de två av tio som faktiskt gillade märket?

4 kommentarer:

Maria sa...

Tilltalades av de fräscha förpackningarna och slog till på en daily foaming cleanser. Lite lurad känner jag mig när gelen knappt löddrar och mer känns som hårschampo el nåt. Så jag ansluter mig till gänget 8 av 10.

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Testat scruben och masken och de verkar rätt ok men har en mask kvar. Kommer dock inte att köpa igen..

Jess sa...

Har inte provat.

Miss Upsey Daisy sa...

Jess- Tipsar inte.