torsdag 1 september 2011

Lånat Av Cecilia.

Brukar du komma i tid? Något jag försöker. Beror på var personen måste vänta. Och om det är lunch. Skottpengar på att komma försent på lunch.
Har du bra kondition? Jag är envis om inte annat. Springer halvmaraton på vilja.
När blev du fotad senast? Kommer inte ihåg. Länge sedan.
Hur känner du dig nu? Rätt irriterad men är nog mest trött.
Vanligaste färg på dina kläder? Säger spontant blå
Blir du bra på bild? Synnerligen olika.
När och varför grät du senast? Jättejätteprivat. Ytterst få som vet. Men det var i lördags.
Var det pinsamt att svara på det? Jag gjorde ju inte det.
Hade du en bra kväll i går? Åkte tåg. Försenat. Men hann snabbfika med Katarina på Centralen. Din favoritdryck på morgonen? Vatten.
Kan du laga mat? Ha ha. Nej.
Är du nyttig? Oftast.
Är du blyg? Inte alls.
Vilken tid gick du upp i dag? Vid sju. Dock vaken tidigare.
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Beror helt på situationen.
Har du spytt offentligt? Ja.
Hur många timmar sover du? Många.
Vad sa du senast? "Godnatt och försök att sova nu".
Var du på festival i somras? Näpp
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Det beror rätt mycket på vad det är. Men ofta min mamma.
Vad skulle du behöva nu? Mer tid. Mer sömn.
Har du snygga skor? Jawohl.
Vad var det första du sa i morse? "Nu får du försöka sova lite till"
Sov du i din egen säng i natt? Japp.
Har nån annan sovit i din säng i natt? Ja
Har du körkort? Såklart.
Är du ensam nu? Mumin ligger brevid i soffan.
Vad ser du fram emot mest denna vecka? Middagen imorgon, bröllopet på lördag och ommålingen av sovrummet.

4 kommentarer:

Jess sa...

Kulig lista!

Linda K sa...

sweet lord, äntligen en lista! jag tar den!

Anna sa...

kan hända att jag snor listan, mycket troligt.
update: snodd!
tack.

Miss Upsey Daisy sa...

Gänget- Låna på!