tisdag 4 januari 2011

Det Verkar Kunna Bli.

En bloggträff i Stockholm även till våren.

18 kommentarer:

anna sa...

jag vill! jag vill!

Laila och Johan sa...

Lovely!

emve sa...

I'm with you in spirit.

Rackarns vad skoj det hade varit att gå på bloggträff nångång. Men det dröjer nog innan det funkar att jag drar iväg på sånt bus! För jag antar att ni inte vill förlägga den i norrland? Inte? Misstänkte det.

J sa...

Jaaaaaaaaaa!!

Frida sa...

Hurra! Och när när när kommer du till Uppsala? Bara säg till så fixar jag bloggträff här!

Katarina sa...

Minsann? I samband med Maraton eller tidigare?

tant t sa...

Jajjamensan, hojta när! :) ...å så håller jag tummarna för att det passar :)

tingeling sa...

åh det vore ju helt fab!

Anna sa...

tjohooooo! säger hon och bjuder in sig själv

sarapirat sa...

tummen upp för bloggträffar!

yllet sa...

åh! får man komma upp från Linkan isf? om man törs? och kan?

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Såklart. :)
Loppis- !!! :D
Em- Vi kommer nog inte att förlägga den i Norrland som det ser ut... ;-)
Hanton- Kul! Hoppas att du kan då.
Frida- Klurar. Det är lite resor framöver men i vår absolut.
Katarina- Innan Marathon, tänker mars.
Tant T- Ska invänta schema...men mars.
Spader- <3
Tingeling- Då hoppas jag så att du kan!
Anna- Självklart!!
SaraP- Tänk om du kunde vara med ju..
Yllet- Självklart. Jag tänkte på dig faktiskt :)

polly sa...

Jag vill jag vill!

No-one sa...

Hoppas det blir innan 22 mars, för då kan jag vara med! :-D

Undrar om någon skulle komma om jag fixade bloggträff i Malmö? FINNS det ens bloggar där??? :S

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- Så klart du ska med!
Alexia- Det blir innan i sådant fall :D

Tess sa...

Låter skoj! Om jag kan komma ifrån.

(Fast mars är vinter i min värld... ;-) )

Sara sa...

I´m in!

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- Ja men du bor ju där du bor också ;-)
Sara- Oh fint!!!