onsdag 3 november 2010

Och Imorgon.

Börjar jag fotokursen för första gången.

10 kommentarer:

Tesa sa...

Hurra! :) Sånt är kul

Laila och Johan sa...

Åh så kul! Då kanske du kan lära mig fota vargar... ;) eller ugglor.

Katarina sa...

Fotokurs! Helt perfekt för dig som redan visat talang som bildkompositör.

Hoppas du kommer att ha tid att lägga ut lite av dina bilder i bloggen också.

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Blir fint. Synd att jag missade första gången.
Loppis- SJälvfallet.
Katarina- Tror jag säkert :) Och tack!

Camilla sa...

åh vad kul!!

Akan-Kakan sa...

Å lyllos!! När jag får ordning på mitt liv vill jag också gå fotokurs!

Spader Madame sa...

Låter så roligt! Tror jag! Fast jag är ju rädd för fotografer...

No-one sa...

KUL! Vilken kurs går du?

Fru Choklad sa...

Spännande! Lycka till och ha så kul.

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Superskoj :)
Akan-Kakan- Gör't
Spader- He he ;-)
Alexia- Bara en nybörjarkurs :)
Fru C- Toppen.