tisdag 12 maj 2009

Som ett twitterinlägg.

Köpte ekologisk tygpåse på MQ. Sjukt nöjd.

11 kommentarer:

emster sa...

Jag har värsta braiga tygpåsen från Body Shop. Också sjukt nöjd.

Annie - PD sa...

Very Twitter! :D
Tygpåsar är bra som bara den - finns ett antal välanvända hemma :)

emve sa...

Väldigt twitter-ish! :o)

Jag fick nyligen tre jättefina tygpåsar av sykunnig vän - mycket uppskattat!

Katinka sa...

Jag har inte en enda tygpåse, men det borde jag sannerligen ha! Kram på dig!

Evalinn sa...

Haha, du är helt inne. (Med twittrande menar jag.)

Spader Madame sa...

Måste också prova att Twittra- annars brukar mest Spader kvittra... Idag onsdag-på fredag ska jag krama dig! HÅRT!! Tills vidare får du klara dig med en cyber-kram!

Miss Upsey Daisy sa...

Emster- Den med gröna handtag. Jag med. Sjukt nöjd.

AnniePD- Det är nya jag!

Em- Good for you!

Katinka- Har jag bör du ha. Så är det bara.

Evalinn- Fast jag håller mig till bloggen. Allt annat blir för mycket.

Spader- och jag ska kram dig!

Polly sa...

Vad har du i den?

Miss Upsey Daisy sa...

P- inget. men när jag behöver bära runt på något är jag sjukt beredd!

Den tjocke konsulten sa...

Är fattig och kör gratistygpåsar från diverse it-företag. Surrar man dem på ryggsäcken med en packrem går det bra att storhandla även utan bil!

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Den här kostade 49 kr så jag unnade mig det. Det är bra när man behöver ha med sig mer än bara handväskan och mindre än ryggan.