onsdag 4 mars 2009

Gul

Hans namn var PimPim.

20 kommentarer:

emve sa...

Och han var en väldigt vacker katt! Sov gott PimPim.

emster sa...

Och en av de finaste katter jag sett.

Många kramar till dig!

Annie - PD sa...

Så fin och gul han var... Pim Pim passade bra på honom.
Kramen

Laila och Johan sa...

Finaste!

C. Meow sa...

Men vännen, så ledsen blir jag för din skull. Stora stora kramar till dig.

Så vacker han var.

Spader Madame sa...

En ovanligt söt herre -massor med kramar till dig och B!

Linda K sa...

fina pimpim! han är med mina gamla kattkompisar nu och har det jättebra. kram!

SaraMy sa...

Åh så himla himla ledsamt. Gul får iaf säkert träffa grå och jag är bombsäker på att han njöt av sin frihet och var lycklig under hela sin vistelse här. många många kramar.

Jo sa...

Gul var en finfin katt med väldigt snälla ögon.
Stor kram!

J sa...

Vilken vacker och stilig katt han var er Pim Pim!

Blygisens betraktelser sa...

Kära Miss UD.

Vi vet båda två att det inte finns några garantier för ngt, att livet är orättvist etc, men ändå. Usch vad ledsen jag blir.

Stoooooooooooooooooooooor tröstekram.

En till stor tröstekram.

Susanne och Pebbels sa...

Usch...vad ledsen jag blir.

KRAM

Katinka sa...

Vilken fin en!

No-one sa...

Så fin! Vilken häftig färg på pälsen.
Kram.

Anonym sa...

Åh, så ledsamt. Höll på att förlora min katt för ett tag sedan och insåg hur mycket jag verkligen tycker om honom. Det är tungt att förlora de där allra ljuvligaste kompisarna.

Jenny sa...

Tråkigt! :(

stella sweden sa...

Nej inte Gul också! Åhhh så ledsen för din skull....

Turtlan sa...

En tår trillar!

Samma igen... dessa nedrans attans bilar!

Ha det så gôtt i katthimlen Gul!

Tankar från mig!

Fru Choklad sa...

Vackra Pim Pim. I katternas himmel finns inga troll. Bara gott om kattkompisar och möss att jaga. Kram lilla kisse.

Miss UD: Usch det känns som det inte var så länge sedan det här hände dig och så sker det nu igen!Stor kram

Anonym sa...

Grymt tråkigt, beklagar!