tisdag 8 juli 2008

Hör och häpna.

Jesus vad här ska bakas. Jag är så exalterad så jag nästan gör i brallan. Håll i er. Här kommer det.

1. B har ett hemligt recept på något hemligt som han bossar över.
2. Jag ska baka bröd. Det ska jäsa och allt möjligt. Jag tar mig an de stora utmaningarna direkt.
3. Så har vi nån färdigmix också. Lantbröd tror jag.

Men innan vi gör allt det där vilar vi. Det är tur för jag misstänker att det här projektet håller på till midnatt minst. Är det roligt är jag beredd att ge mig på det igen om 14 år.

11 kommentarer:

Annie - PD sa...

Men receptet måste vara hur hemligt som helst om han hållit det undan för dig så länge!!!
Ser fram emot bildbevis :D

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Gått i arv i generationer!

Bildbevis. Mja.

Peter Madison sa...

Joo...bild på baket vill vi ha!

C. Meow sa...

Ja, bilder tack !!!

Linda sa...

hur gick det?

Spader Madame sa...

Gott? Jag är verkligen imponerad av ert flit... Om man skulle ta och baka?

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- Inga bilder här inte!

Camilla- Näe.

Lirre- Ätbart! Bra va!

Spader Madame- Ätbart. Nästa gång siktar jag på gott också.

Polly sa...

Vad blev det? Bröd? Kakor? Tårta?

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- Det bidde ögonaböjbullar ( sade bagaren i soffan) lantbröd och brytbröd!

Linda sa...

wow, med de här kunskaperna kommer du klara dig galant på keb ju!

Miss Upsey Daisy sa...

Lirre- Såklart. Bara man kan baka är saken biff!