fredag 13 juni 2008

Helgens Agenda.

Efter att ha varit på resande fot mer eller mindre de senaste två veckorna med strandhugg i Dublin, Skåneland och Stockholm byter vi inriktning. Den besökande blir nu den besökta och imorgon väntar jag ivrigt in en mamma och en pappa all the way från Dalarna.

Fredag- Sista kvällen med gänget. Det är nämligen dags för Grå och Gul att förflytta sig till sommarkollot i Dalarna. Favorit i repris. Misstänker att intresset gå-ut smäller högre än att hänga med mig i soffan? Men man vet inte heller. Ibland fryser helvetet till is helt enkelt.

Lördag & Söndag- Mamma & Pappa och Dotter UD ska umgås. Herr UD aka B ska cykla Vätternrundan igen och dyker därför upp under söndagen. Troligen i rätt tid för att vinka adjö.

6 kommentarer:

Jo sa...

Oooh! Ända från Dalarna? Det ska jag berätta för mina päron som tycker att det är lååångt att åka från Norrköping. Sen att det är lika långt åt andra hållet verkar de inte ha reflekterat över... ;) Jag anar att Fluff x 2 och Spetiga missen tycker samma sak som Gul & Grå. Vi är inte direkt värda mkt när de väl har hamnat i Rucklet, möjligtvis kan vi vara bra att ha när dörrar ska öppnas.

Spader Madame sa...

Äntligen en agenda... lika fullspäckad som vanligt! Tänkte sno din agenda och göra ett sommarlovstips!

Snart dags för öltält... Vi vinglar väl dit?

stella sweden sa...

Så du faaaar ikring...vad gööör du egentligen?

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Kollot lockar på sommaren. Mycket tid ägnas åt intresset. Gå-ut som man lägger ner en hel del tid på..

Spader Madame- Öltält.. Är det vecka 29? Bröllop helgen innan och åker på semester på torsdagen... Fasiken. Verkar bli svårt ?

Stella- Jag gör viktiga saker! ;-D

Turtlan sa...

Hälsa till B och önska lycka till på trampturen från mig.Hälsa att han ska ha en sjö på höger hand så är han på rätt väg *L*.

Ta hand om parenteserna i storstaden!

Förresten vi stannade vid ett gott fik i kära Dalarna i helgen... Vansbro konditori. Känns det till? Mums gott fika där! Glest med fikaställen annars längs väg 26 så vi körde med samma ställe både dit & hem.

Ha en go helg!

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Den käre B startar 03.30 i natt. Men jag ska hälsa honom... Hoppas att han hittar denna gången :D

Vansbro konditori känner jag nog till.. för mig att jag varit in där en gång.. för länge sedan.