fredag 28 mars 2008

Back in Time.

Utmanad av Karro.

För fem år sedan ( 2003) - Götborg. Hade jag precis börjat på mitt nuvarande jobb och var nog mitt i lägenhetsletartagen. Reste till Irland, Azorerna och möjligen London.

För tio år sedan (1998)- Pluggade ekonomi i Karlstad. Jobbade i Brighton som bartender över sommaren. Lärde känna 70% av min nuvarande bekantskapskrets i Göteborg.

För femton år sedan (1993)- Läste ekonomisk linje på gymnasiet. Bodde hemma. Trodde att jag skulle flytta till Borlänge och läsa Tekniskt basår för att bli vetrinär. Hoppade på en mediautbildning och sände lokalradio istället.

För tjugo år sedan (1988)- Gick åttan. Tävlade Charlie någolunda framgångsrikt i ponnyallsvenskan div II. Var säkert hopplöst kär i någon som knappt visste vem jag var. Och nu vet jag inte vem det var heller......

Utmanar alla som vill!

2 kommentarer:

Evalinn sa...

Jag känner mig utmanad! :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- Absolut!