torsdag 8 februari 2007

Sjung för oss Bionda!

Egentligen är det skumt att Linda Rosing inte är med i Melodifestivalen.

Flickan har väl gjort det mesta och har vänligheten att låta oss vanliga dödliga ta del av guldkornen längs hennes något krokiga stig i livet. Ibland känns det som ordet mediakåt är synonymt med denna kvinna som jag tror har någon form abonnemang på Aftonbladets löpsedlar.

Tog mig friheten att fila lite på ett förslag på en möjlig rubrik. Tänkte mig, "Biondas Sexchock". Minsan tror jag att halva Sveriges befolkning drog efter andan här, ibland får man ta ut svängarna rejält och gå mot strömmen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo.

Något som eventuellt skulle kunna chockera mer vore väl rubriken "Bionda behåller kläderna på - och knäpper ALLA knapparna!"

För övrigt saknar jag rapporter från liLa KatEn på kollo.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska kolla vad liLa KatEN på kollo gör... Sist häckade han under förrådet och porrsurfade. Men jag ska kolla om han har en minut över...