onsdag 10 januari 2007

Modeblogg? No way...

Känner fortfarande kärlek till mina stövlar. Trots att Herr Holm kallade de för NÄBBSTÖVLAR? Pojkvän tyckte de var fina. Vet inte om de var så fina att de hade fått sova med oss i sängen? Osäker på gränsen. Men den fanns nog där.

I vilket fall efter en halvtimmes promenix till jobbet. Det gör lite ont. Inte ont som i "halta-fram-vill-inte-gå-mer" utan mer... "Aaah-det-här-kan-utvecklas-till-något-ännu-större"...

Det här kommer aldrig bli en modeblogg. Jag har nämmligen upptäckt att jag är rätt trög. Ser en trend. Ser trenden. Tänker fult. Tänker inte så fult. Tänker kanske skulle man köpa ändå? Köper. Trend över. Jag måste alltså matas med trenden en lång stund för att fatta och när jag väl fattat är väl trenden kvar i två veckor till.

Det är ett problem med lång startsträcka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! Jag klår dig med hästlängder. Jag väntar med köp ända tills det blir rea. Då är trenden över sen ett halvår tillbaka...

Men å andra sidan, joggingbyxor blir väl aldrig otrendiga? Eller är det så att de aldrig blir "inne"???

Miss Upsey Daisy sa...

Joggingbyxor ska med fördel använads inne.... Om det står "sexy" med tryckbokstäver på rumpan kan de även användas om du är med i Big Brother!