tisdag 3 maj 2011

Pusspolisens Liv och Leverne.

Jag vet inte om det har framgått men Pusspolisen är väldigt kreativ. Alltså VÄLDIGT med versaler. När jag var i Indien var hon bjuden på maskerad. Pojkvän föreslog att man kunde göra något med en kimono. Pusspolisen ville väldigt gärna gå som soptunna. Även här VÄLDIGT med versaler. Själva kreationen skulle skapas med limpistol. Efter många om och men bidde det varken soptunna eller något med kimono. Det bidde istället grässtrå. Det gick hon som förra året med. Knep en tredjeplats.

5 kommentarer:

Tess sa...

Soptunna? Vad är det för fel på Den Allvetande Skräphögen???

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- he he.. får fråga :)

Anonym sa...

Hmm, jag har alltid tänkt att jag ska klä ut mig till palm om jag blir bjuden på maskerad någon gång.

Miss Upsey Daisy sa...

Frunatmaken- fin idé ... limpistol?

Fifi sa...

Haha, vilken fantasi!

och tack så hemsk mycket!