måndag 30 maj 2011

Brunch.

Samlade ihop ett trevligt litet gäng för brunch i söndags innan jag och Pojkvän + två barn åkte hem igen. Dagen efter Det Jävla Misslyckandet. Någon som jag inte samlade ihop men som ändå var där var Pernilla Wahlgren. Nu vet jag inte om ni har sett Pernilla men hon är ju inte lång den där människan. Man skulle lätt kunna få ner henne i en större handväska i det fall hon var med på noterna. Vad man sedan skulle göra med Den Större Handväskan Med Pernilla W i vet jag inte riktigt. Så långt sträckte sig aldrig planen.

4 kommentarer:

Katarina sa...

Hon verkar ju duktig på att laga mat och baka. Man kanske kan ta med henne hem och kedja fast henne vid spisen?

Ja, om hon är med på noterna alltså.

Spader Madame sa...

Springa jävligt fort? Fast kanske inte just den här dagen...

Linda K sa...

snurra den ganska fort i luften?

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Jag är osäker på ifall hon kan tänka sig bli fastkedjad.. vi har ju inte pratat om det förvisso.
Spader- He he.
LindaK- Synnerligen bra förslag!