tisdag 14 oktober 2014

Fem Saker Jag Ogillar I Tröttma.

1. Morgonradio som blir sådär hyyyysterisk där det är ett jefvla hallabaloo med skrik och skratt varvat med interna skämt.  Undertecknad kommer hädanefter att lyssna på poddar på morgonen alt. bara musik tills mer vaken.
2. På grund av inte vaken än går man ut med för lite kläder på grund av de varm kläderna finns i källaren.  På grund av allt detta på grund halvfrös på vägen till jobbet.
3. Öppnar kaffepåsen på jobbet som beslutar sprida sig över ett område där det inte var tänkt. Hade tänkt i kaffebryggaren och hade inte tänkt över bänken & i kökslådan.
4. När barnet är rörigt på natten och man inser att "shit, jag ska upp om en och en halvtimme" och man försöker somna så fort som bara går. Somna snabbt på beställning? Inte min bästa gren direkt.
5.När man rusar iväg till jobbet innan mascaran hinner torka ordentligt....

6 kommentarer:

annika sa...

Hysterisk morgonradio, orkar inte med det! Stackars dig du verkar behöva en stor dos uppiggande kaffe! Hoppas du fått det. Serverat i en vacker kopp!

pralinen sa...

Och nu helg - förhoppningsvis möjligt att vila, hänga med de bästa och få fram varma kläder. Och gott kaffe ;)

J sa...

Hoppas du kunnat vila i helgen. Kram!

I mitt huvud sa...

Låter jobbigt... Och tröttma är ju ofta det, jobbigt!

Sofia sa...

Anna Anna, var är du? Jag saknar dig så! Kram och kärlek!

Miss Upsey Daisy sa...

Sofia- maila mig :-)