måndag 1 augusti 2011

Sliter Mitt Korta Hår.

Först raljerar man om att man inte ska packa träningsväskan på morgonen för att man glömmer saker blaha blaha ni vet. Vad gör man då? Jo. Som god samhällsmedborgare packar man sin väska på kvällen före. Vad händer när man kommer till träningen? Vad händer när man kommer till träningen? vad! vad! vad! Jamenå. Då visar det sig plötsligt att de grå träningsbyxorna inte alls är grå träningsbyxor. De låtsas vara det men i själva verket är de en grå huvtröja!

Man får vara jefligt snabb när man löper till närmaste sportaffär med andan i halsen och panikköper ett par grå träningsbyxor. Jefligt alltså.

7 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Det är på det viset jag förnyar min träningsgarderob också.

Sara sa...

Jag kan inte för mitt liv förstå hur du kan misslyckas varenda gång ;)

Evalinn sa...

Tur att du är så snabb i språnget så att det löste sig! ;-)

Åsa sa...

Ja jag kan inte riktigt få ihop hur någon som har eget boende åt alla sina saker (var och en hem till sitt liksom) kan misslyckas med träningspackningen så ofta;)

Jenny sa...

Nämen... tur att du han lösa problemet!

jenny sa...

* hann

naturligtvis...

Miss Upsey Daisy sa...

Kaja- Jag behövde ändå köpa fast inte på tre minuter..
H-Sara- Inte jag heller..
Evalinn- Uppvärmning bara ;-)
ÅN- Någon som är disträ ibland..
Jenny- Japp. Ovanligt tidig.