söndag 26 juni 2011

En liten lista

Snodde av Cecilia som snott av LindaK. Hepp!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Flera personer på midsommarkalaset som tyckte det var kul att träffa mig och sade det specifikt. Alltid skönt att höra. Speciellt när alla känner alla sedan länge.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Var nog halvvaken. Tror jag.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Borstade tänder.
Det senaste du sa högt: Hejdå
Det senaste någon sa till dig: Hejdå, jag hör av mig när jag vet.
Vad har du druckit idag: Vatten & kaffe
Vad var det senaste du åt: Rågbröd med ost och hemmagjord rabarbermarmelad
Vad var det senaste du köpte: jordgubbar och glass till kollegor
Vad är det för väder hos dig nu: Jag ser en sol- halleluja!
Favoritlåt just nu: Kiss the Rain/Adele
Vad gör dig glad just nu: Alla roliga saker som händer i sommar tror jag. Men inget speciellt.
Vad ska du göra härnäst: Troligen Liseberg och sedan träffa kompis på kvällen. Ringa pappa som fyller år.
Humör just nu: Stressad, fundersam och rastlös. Bad combo.
Kläder just nu: Oddmolly tisha, jeanskjol Sisters och svarta leggings.

5 kommentarer:

K. sa...

Ja, men det går bra på tisdag vid den tiden. Om det fortfarande är sol tar jag nog hunden med mig om det är ok? Han blir så ledsen och ensam anars. Kram

Fifi sa...

Den där snor jag. Tack!

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Självklart kan Mozart hänga på :)
Fifi- You go girl!

sarapirat sa...

hemmagjord rabarbersylt, fy så gott!

Miss Upsey Daisy sa...

SaraP- You bet!